Road to Keszthely

Tegnap megkezdtem a felkészülést életem első triatlonos szezonjára!

Elso versenyem a születésnapoon lesz május 30.-án ez a Keszthely triatlon fesztivál sprint száma lesz! Edzőmmel megállapodtam abban Nagyatád elhalasztva jövőre, helyette az idei cél versenyen Szálka féltáv lesz!

Tegnap az első edzésen a futásé volt a főszerep 133-145 közötti pulzussal futottam 10 km-t! 7:44-es átlagtempót sikerült ebben a pulzus tartományban produkálnom!

Ma vizes kalandban volt részem! Elkezdtem tanulniba baloldali levegővételt! 3-as levegő 75m-en keresztül már sikerül!  Erősen érzem az elmúlt időszak kiesett úszás idejét, de néha sajnos a munka fontosabb, mint a sport! Úszásom utolsó harmadában egy szellőlány jött úszni a szélső sávba, szépen kecsesen siklott a vízben! Igyekeztem lemásolni a nyugodt tempóját, eleinte meg nem sikerült, de egyre ügyesebb lettem! Kicsit nem figyeltem oda és máris 4 hossz azaz 100m volt a nyugodt úszásom jutalma!

Hozzászólás