Bendi és a Benditák a 6!Suhanj!6-on

Röviden egy nagyon jó csapattal 6 óra alatt sikerült összehozni a 60 km-t azaz pontosan 60,678 km tettünk meg négyen futva! Edit Fűrész, Bendi és anyukája Péter Hajnalka csapattársa lehettem idén is a Suhanj! 6 futóversenyen!

0:42-kor kezdődött az 5 alkalomból álló sorozat terhelés első futása, lábproblémáimra tekintettel “csak” 2 köröket azaz 4 km-t vállaltam egy-egy futás során az első 4km-t 23:14 alatt sikerült teljesíteni

Második futásom szerintem örökké emlékezetes lesz, most futottam életemben először kerekesszéket tolva! Nagyon féltem tőle, mert nem tudtam hogyan kell ilyet csinálni. Hajni és Edit folyamatosan felviágosított futás elött, mit hogyan kell, mit mikor és hogyan csináljunk, hogy minden rendben legyen…

2:03-kor indultunk Bendivel a 2 körre, már előre megbeszéltük, hogy ha fordulunk mit és hogyan csinálunk! Nos szerintem a kishaverral közös futásunk alatt egy életre szóló élményre tettem szert! Szó szerint Suhantunk, Bendi élvezte a futást végig fecsegte az elejétől a végéig, szurkoltunk mindenkinek akit megelőztünk! Akit megismertem, név szerint említve buzdítottuk a többi egyéni és váltó harcosokat!
6:02
6:31
6:18
6:23
lett a 4 km részeredménye 25:52

3:26-kor kezdödött a 3. alkalom, a Bendi futás elég sokat kivett belölem, de szerencsére azért sikerült 6 percen belül sikerült ezt is behúzni 4,2 km 24:04

4:23 – ezt már annyira nem szerettem bár most sem panaszkodhatom a körülményekre 24:28-alatt azért skerült letudni a kötelező penzumot.

Ezt követően muszály voltam lepihenni. Kerestem egy szimpatikus padot és 12 percre lefeküdtem! Pihenés után felkészültem az utolsó 5. futásra

5:31 az utolsó 4 km 24:10 lett, ezt követően az utolsó 678m-t közösen tettük meg!

Az 5 futás során 20,678 km-el sikerült hozzájárulni a Csapat eredményéhez, ehhez 2:08:29 idő kellett!

Ha jól számoltam
Hajni 12,678km
Edit 38,678 km
Bendi pedig ha jól számoltam közel 16 km-tett meg de ezt majd a többiek pontosan leírják!

Jövőre veletek ugyanitt!

Hozzászólás