Kolonics György emlékfutás félmaraton

Hűvös időt kértem esővel mára, megkaptam! Így viszont kicsit furcsa lett volna ha megfutamodok és nem indulok el a Kolonics György emlékfutás félmaratoni távján!

Rajt előtt bandáztunk Esztivel és Tomival megdöbbenve tapasztaltuk a Polar egyik eszközén sem találtunk pulzust, de rajtunk kívül meg 4-5 másik embernek sem volt 😞
Fasza akkor a felépített verseny taktika megy a levesbe! Bálint Matyival azt terveztük 2:20-as félmaraton az tökéletes lehet ezt már a hosszú fuasok adatai szerint meg kell tudni futni! Úristen most mi lesz… 19-re lapot húztam… elindultam olyan tempóval, amit futasok során már teszteltem, érzésre futni úgy hogy ne legyen oxigén adósság az kb. 150-160 körüli pulzus lehet….
5 km 30:11
10 km 30:56
15 km 30:41
20 km 31:46
A végére nagyon elfáradtam, itt már volt benne séta is …,de az elmúlt 3 év legjobb félmaratoni ideje lett a mai! A Wizzair félmaratonhoz képes 30 perc körüli javítás a kemény munka gyümölcse…

Most nagyon nagy boldogság van… ezen kell kicsit javítani a Balaton Maratonon….

https://flow.polar.com/training/analysis/1864978306

Triatlonos felkészülés: ON

eXtremeMan Székesfehérvár 51.5 készülök…..

Papp Dávid emlékének ajánlom a mai futásomat

#imune #high5 #cep #B784

#PolarM400

Hozzászólás