Covid napló lezárása….

…ez a nap is elérkezett, bár a torkom nem 100-as, és a beszéd továbbra is kimerít, így igyekeztem nem sokat beszélni. Ma volt az első „normális” munkanapom hosszú idő után, bevallom már nagyon vártam, és rendesen el is fáradtam, a két hét pihenő után, így beharácsoltam egy 9,3 km-es távot a munkahelyen… más tüneteim Covid fronton szerencsére nincs…

Viszont van még számomra „aprócska” dolog: a sérv…

…. tegnap megtörtént az első egyeztető beszélgetés az altató orvossal, két hét múlva műtét… bevallom nem kicsit parázok, főleg azok után, amikor kijöttem a beszélgetést követően. Szerintem ott tudatosult bennem igazán, ez nem egy egyszerű fáj a hasam, majd elmúlik történet. Megpróbálok addig dolgozni ameddig a szervezetem ezt tolerálja, sport terén a futóversenyek törölve kategóriába kerültek, amiért azért fáj a szívem rendesen, de most az egészségem a legfontosabb…

Jövő hét elején megkezdődnek a műtéthez kapcsolódó vizsgálatok, és itt pontosítjuk majd a nagy nap történéseit…..

Hozzászólás