Marik Balázs köszönöm, jó lecke volt – Balatonman féltáv párban

Életem egyik legnagyobb csatáját vívtam a fájdalommal, magammal, még soha ennyire nem agyaltam a több, mint 20 éves amatőr sportolói pályafutásom során egy verseny feladásán, de okos döntéssel mentettem csapatunkat és sikerült a verseny teljesítése….

Balatonman Középtávú Országos Bajnokság – Kötetlen váltó.

Aradi Renáta val ez a verseny volt életünk első Középtávú, és második triatlon versenye is egyben, így nem mondhatjuk magunkat rutinos versenyzőnek. Kicsit káoszosan indult a versenyünk, ott kezdődött minden, hogy elkeveredett a rajtcsomagunk, na nem kell nagy csomagra gondolni, kettőnknek 1 db rajtszám, egy darab chip és matricák a kerékpárra. Nemigazán értettük, hogyan teszünk fel egy darab kerékpáros matricát a két kerékpárra. Reni vel első kerékpáros kör után váltottuk egymást, majd az én kerékpárom került be a depóba, mindenféle jelzés nélkül. Azon csodálkozom, hogy engedték kihozni ennyi erővel a Kentaurom helyett kihozhattam volna egy másik pegazust is… Visszamentünk reklamálni, hogy ezt elkerüljük, de illedelmesen közölték velünk, hogy az első kerékpáros gépét kell felmatricázni, mivel a váltóponton nincs depó. Rákérdeztem, az általam felvázolt dologra, de nem kaptam kielégítő magyarázatot, mindegy… koncentráljunk a versenyre…

Élveztem a rajtot megelőző bandázást a B784 Team, CEP, Sportime Közösségben az Egészségért sátrak hűvösében. Sokan kérdezték, miért nem indulok egyéniben a versenyen, erre azt válaszoltam, Marik Balázs edzőnk által átbeszélt út állomása volt ez a megmérettetés. Reninek az úszás – depó – bringa, Nekem bringa – depó – futás volt a feladatunk erre a napra.

Első versenyszám, úszás 1900m – Aradi Renáta, B784 Team

Az úszópályát módosították az erős szél miatt, egy körös helyett két körös lett az úszás ezt Reni okosan meg is oldotta 43:32-es idővel már partot is ért.

Második versenyszám, kerékpár (2X45 km) 90 km

első kör 45 km – Reni

Itt következik az Én történetem

második kör 45 km – Feri
Elmúlt időszakban kicsivel több időt fordítottunk edzésen a szintesebb kerekezésekre aminek, itt nagyon-nagyon jó hasznát vettük. a tudatosan felépített edzéseink hozományaként szerintem megoldottuk a kerékpáros feladatot. Bár több emberrel beszélve szerintük szétvertem magam a bringán (ezt biztosan tanulni kell még) Gellán 12km/h sebességgel vágtattam fel, figyelve a hűtésre, kihasználva az erdő árnyékát! A hullámvasút bringapályát élveztem nagyon! Emelkedőt okosan megtekerve, a lejtőt kitekerve élveztem a lezúdulást…(50 km/h)

Harmadik versenyszám, futás 21 km Feri – Reni
Már nagyon vártam, ugyanakkor féltem az utolsó számtól. Nagy meleg kevés futókilométerrel a lábamban (300km) vágtam neki a 6 kör (1 kör 3500m) teljesítésének! Meglepően jól éreztem magam igyekeztem nem elfutni az elejét. Ez maximálisan sikerült is bár utólag az időeredményt megnézve ez elég gyorsra sikerült 21:14. Frissítő állomás tartalma pazar volt, bár szerintem a második frissítést lehetett volna kicsit arrébb, de mind1 a lényegen nem változtatott. Második körben igyekeztem visszább venni a lovakat 25:50 itt még mosolyogtam, örültem magamnak, jól esett a futás. harmadik körben aztán megérkezett a kalapácsos ember. Módszeresen felőrölt mentálisan, majd fizikálisan is! Szétesett a mozgásom, megszédültem, görcsöltem, fájtam… Csapattagok igyekeztek életben tartani bevallom a feladás gondolatán agyaltam 31:18. Ezt azért még bírtam fokozni, de a fájdalomtól eljutottam arra a pontra, hogy a 4. körben orvosi segítséget kértem, majd masszázs lett belőle. Deréktól lefele nem volt olyan porcikám, ami nem görcsölt volna talpamtól a csípőig mindenem görcsben volt. A szervezetemet először igyekeztek lehűteni majd 2 masszőrlány kezelésbe vett. Elképesztő kínok közepette igyekeztek ismét emberré varázsolni, masszázs végeztével elindulást követően aztán a lábaim önálló életre keltek, létrát játszva összecsuklottak, még szerencse, hogy a sátor oszlopába meg tudtam kapaszkodni, ismét a lányok vettek kezelésbe! Kezelés végén javasolták, ha továbbra is ilyen nagy a baj kérjek váltást, mert az egészségem rámehet a hátralévő két körre (50:16). Váltózónát elhagyva jeleztem Reninek, hogy nagyon nagy baj van a 6. körre váltást kérek, mert nem fogok tudni végigmenni a pályán. Elindultam az 5. körre, de a helyzet nem változott mindenem fájt, görcsölt (frissítésre odafigyeltem végig, magnézium, kálium, kalcium háztartásom rendben fel volt töltve a verseny előtt és alatt is), féltáv környékén megérkezett Reni, látta hogy nagy a baj váltottunk 30:00
Reni az utolsó kört 24 perc alatt teljesítette, kéz a kézben teljesítettük az utolsó métereket, 7:53:06

 

Konklúzió így a verseny után, többet kell futni…

Végén értékeltük Baluval a teljesítményemet, nos bringa egy kör ennyi idővel, tempóval: ok!
Futás a verseny előtti kiligyűjtés hiánya 3 műszakos munkahely mellett eléggé kivitelezhetetlen.
Összességében boldogan távoztam a pályáról, most ennyi volt bennem, ennyire voltam, vagyok képes. Egyénileg ezt a versenyt nem biztos, hogy végigcsináltam volt…

Renivel jó csapatot alkottunk, de ehhez kellet, az Aradi szülök supportja, nélkülük ez a versenyt így nem tudtuk volna megoldani. Elképesztő a támogatásuk, hajnalban értünk haza jelenleg Ők, ha minden igaz most a K&H futáson családi váltóban futnak!!!!, köszönjük a B784 Team tagjainak a segítséget,frissítést, High5 Magyarországnak a frissítéő anyagot, a Best Média Kft-nek a támogatást a felkészülés alatt, Gyógynövény blognak pedig a stressz oldó kezeléseket …

na és azt a hatalmas szurkolást is köszönöm MINDENKINEK amit a pályáról és a pálya széléről is kaptam…. elképesztőek vagytok….

13 nap múlva eXtremeMan Kaposvár 25.75, mert az út maga a cél!

Hozzászólás